سفارش پلاک اسم

در این صفحه میتوانید انواع  پلاک اسم نقره و طلا، به فارسی و به انگلیسی را مشاهده کنید، سفارش دهید و خرید کنید. برای هر اسم 8 طرح در وبسایت قرار داده شده و باقی طرح های VIP در صورت درخواست، برای مشتری ارسال می گردد. سفارش ساخت انواع گردنبند اسم، آویز اسم، انگشتر اسم، گوشواره اسم و دستبند اسم امکان پذیر می باشد. قیمت پلاک ها طبق سفارش، با توجه به ابعاد و ضخامت پلاک و زنجیر قابل تغییر می باشد. پلاک اسم ها به صورت تک اسم و دو اسم تلفیقی ( ترکیبی ) نیز قابل طراحی هستند. امکان طراحی مجدد و رایگان با فونت و طرح دلخواه شما وجود دارد. برای مشاوره با گروه پشتیبانی می توانید با شماره 09120914801 در ارتباط باشید. 

از دکمه های بالا میتوانید برای ثبت سفارش، مشاوره و خرید پلاک اسم استفاده کنید. با استفاده از لیست پایین، میتوانید بر روی اسم دلخواه خود، کلیک کرده و طرح های پیشنهادی را مشاهده کنید.

طرح پلاک اسم فارسی و انگلیسی 

در ستون سمت راسـت میتوانیــد اسـم مورد نظر خود را پیدا کنید، روی  آن کلیک کرده و 8 طرح مختلف پلاک اسم به فارسی و به انگلیـسی آن اســم را مشاهده کنید. در صورت مورد پسند نبودن هیچ کدام از 8 طرح، برای مشاهده طرح های VIP میتوانید به صورت 24 ساعته با گروه پشتیبانی محتشم  09120914801در ارتباط باشید.

قیمت پلاک اسم فارسی و انگیسی

 قیمت پلاک های اسم معمولا بسته به طرح و ابعاد و اندازه و نوع زنجیر استفاده متفاوت است، و طبق سفارش مشتری  قابل تغییر است. مخصوصا در جنس طلا، بهتر است با گروه پشتیبانی برای مشاوره و  اطلاع دقیقتر از قیمت در ارتباط باشید.

نحوه سفارش پلاک اسم به صورت آنلاین

 به دلیل سفارشی بودن پلاک اسم، فقط از طریق ارتباط با پشتیبانی امکان ثبت سفارش وجود دارد. میتوانید طرح خود را از بین طرح های موجود در لیست سمت راست انتخاب کنید. در صورت مورد پسند نبودن طرح ها، از طریق واتساپ میتوانید کاتالوگ کامل را از گروه پشتیبانی به شماره 09120914801 درخواست کنید. که شامل طرح های VIP هستند. و یا درخواست طراحی مجدد با طرح سفارشی خودتان را بدهید.

مدت زمان ساخت پلاک اسم

 پلاک های اسم به طور معمول در بازه 3 الی 7 روز کاری ساخته شده و آماده ارسال میشوند. در صورت فوری بودن سفارش میتوانید با گروه پشتیبانی در ارتباط باشید. در این صورت امکان کاهش زمان ساخت پلاک تا 1 روز هم وجود دارد.

نحوه ارسال پلاک اسم

روش های ارسال به نسبت شهر و موقعیت گیرنده متفاوت است. گالری محتشم با 3 روش بیمه شده امکان ارسال بسته ها را داد. پست، پست هوایی و باربری که هزینه و زمان هرکدام بسته به شهر و موقعیت گیرنده متفاوت است.

نحوه پرداخت و تسویه و خرید پلاک اسم

 در صورت مشاوره با تیم پشتیبانی و مشخص شدن مبلغ دقیق سفارش، بخشی از مبلغ، به عنوان بیعانه دریافت میگردد. باقی بعد ساخت و رضایت مشتری تسویه می شود. و در صورت عدم رضایت از کیفیت ساخت مبلغ بیعانه عودت داده می شود. به دلیل گرفتن تایید طرح قبل ساخت توسط مشتری، هرگونه ایراد در طراحی بعد ساخت قابل قبول نمی باشد و گالری محتشم هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

آبکاری پلاک اسم

 آبکاری پلاک های اسم، شامل 3 رنگ طلایی، سفید و رزگلد میباشند. که طبق سفارش مشتری انجام میگردد.

زنجیر پلاک اسم

زنجیر های پلاک اسم نیز تنوع گسترده و قیمت های متفاوتی دارد. که به نسبت بودجه و سلیقه مشتری، عکس های مختلف برای مشتری ارسال می گردد. که از بین آنها زنجیر مورد پسند خود را انتخاب کنند.

انگشتر اسم

اکثر پلاک های اسم قابلیت ساخت به صورت  انگشتر را نیز دارند. که میتوانید با ارسال پیام به گروه پشتیبانی طرح مورد نظر را گفته، و طرح انگشتر همان گزینه را مشاهده کنید.

گوشواره اسم 

گوشواره های اسم در واقع از روی پلاک گردنبند اسم قابل انتخاب هستند، کوچک شده طرح پلاک اسم، در واقع طرح گوشواره اسم میباشد.

دستبند اسم

دستبند اسم هم به صورت زنجیری، هم به صورت چرمی قابل ساخت هستند. که با توجه به سلبقه مشتری امکان مونتاژ و طراحی دارند. 

 

ابعاد پلاک اسم

ابعاد پلاک اسم با توجه به بودجه و سلیقه مشتری قابل تغییر میباشد. و طبق سفارش مشتری، ابعاد پلاک تعیین میگردند.

 
 
 
 
 
کاتالوگ پلاک اسم